Ikka edasi ja edasi…

Nii kaua ei ole juba kirjutanud… vahepeal oli küll tunne, et tulen ja kirjutan ennast siin välja aga läks kuidagi teisiti…

Pidi küll olema uus algus aga tundub, et väga paljud asjad lähevad ikka samamoodi edasi. Pean silmas igapäevast elu. Kaaluga olen suutnud nii ja naa hakkama saada. Mu ootused olid veidi kõrgemad, lootsin iga nädal vähemalt kilo alla saada, kuid tänaseks olen 23 päevaga suutnud vaid 2 kg alla saada. Süüdistada saan siin vaid iseennast. Igasugustele isudele ei tasu niisama järgi anda. Kasvata iseloomu…

Raha kogumise ja kõrvale panemisega on ka nii ja naa. Olen suutnud see kuu siiski midagi kõrvale panna, kuigi plaanitust vähem ja seal olen ka näpistanud veidi aga mitte palju ja seda ka eelkõige sellepärast, et lastele kanda. Kuigi see on järgmine asi mille peaksin päevakorda võtma. See kuidas nad oma taskuraha ära raiskavad ja siis juba nädala pärast hakkavad juurde küsima ei ole väga ok. Summad mida nad juurde küsivad ei ole väga suured, kuid kuu lõikes annavad siiski arvestava summa. Lisaks on nad nii mugavad ja laisad, et ega nad ei tee ka mitte midagi kodu heaks, et meil Kristjaniga oleks jaksu raha lisaks teenida.

Ühesõnaga minu uus algus läheb nii ja naa. Ma ei saa öelda, et kõik on vanas rööpas tagasi ja ma ei saanud oma algatatud lubadustega hakkama, kuid kõik ei ole läinud täpselt nii nagu ma oma vaimusilmas ette kujutasin. Aga nagu öeldakse siis iga algus on raske ja tahtejõudu peab olema ja ma kavatsen seda endal see aasta kasvatada.

Üks asi, mis ma vahepeal mõtlesin veel selle aasta jooksul korda saata on see, et viia järelmaksud ja laenude koormus väiksemaks. St, et ei maksta võimalikult palju ära ja mitte nii kergekäeliselt neid mitte juurde võtta. Pigem olekski sellisteks puhkudeks vaja tagavara raha, mille eest siis vajaminev asi osta. Oh, on võibolla veidi suured soovid, kuid ma ei tahaks koguaeg sente peos veeretada ja mõelda, et see mis teiste jaoks on tavaline, on minu jaoks nii kauge ja võimatu.

Nii, et Janne pinguta… see pingutamine annab sulle ükskord vabamad käed ja siis oleks vähemalt üks mure väiksem millega oma pead vaevata…raha ei ole kunagi palju ja naised ei ole kunagi oma kehaga rahul 🙂

Leave a comment

Website Built with WordPress.com.

Up ↑